Quelle, en: Threats

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Informationen

Threats Cover.jpg

® FASA
Verlag: FASA
Nummer: 7121
Edition: 2
Erschienen: Juni 1996
Sprache: englisch
Übersetzung: [[Quelle, de: ?b6w? vgl. Liste#|?b6w? vgl. Liste]]
Format: Print
Einband: Paperback
Seitenanzahl: 104
ISBN:
ISBN-10: 1-55560-290-8
ISBN-13: 978-1555602901
Credits:

Threats ist ein Quellenbuch für die zweite Edition von Shadowrun. Es beschreibt eine Reihe von schattenhaften Bedrohungen, die in der Sechsten Welt aus unterschiedlichsten Motiven Unheil, Tod und Zerstörung verbreiten, und mit denen ein Spielleiter seine Spieler - und deren Spielercharaktere - konfrontieren kann: angefangen von einzelnen, mächtigen und skrupellosen Individuen bis hin zu weltumspannenden, korrupten Organisationen und Verschwörungen.

Das Buch wurde im Juni 1996 von FASA in englischer Sprache veröffentlicht.

Rückseitentext

  • FACT?
  • FICTION?
  • PARANOIA?

YOU MAKE THE CALL--AND PRAY YOU'RE RIGHT!

"They're out there, chumlies. You know they're out there--the puppeteers who pull the strings on everybody from CEO Damien Knight to the scroffiest born-yesterday street rat. I'm talking bug spirits you can't tell apart from human beings ... magical cabals who want to make us all slaves in their mage-o-cratic utopia ... hate groups so powerful they make the megacorps look like kiddie crooks ... artificial intelligences jerking our chains from so deep inside the Matrix that the hottest decker can't reach them. They're taking over the world--and NO ONE CAN STOP THEM. In fact, you just might be working for them right now ... "

Threats describes fourteen of the most powerful and influential people, organizations and entitites in the Awakened world of Shadowrun. These threats are the biggest of the big players--magical secret societies, mad scientists, astral monsters and other frightening forces with the power to change the world. Gamemasters and players can decide which threats are real and which are lunatic fantasies from paranoid minds--or even create their own threats using the guidelines in this book. Any threat, from this sourcebook or from the gamemaster's imagination, can become the ultimate villain in a single adventure or an ongoing campaign. For use with Shadowrun, Second Edition.

Inhaltsverzeichnis

Siehe auch